Regulamin

 

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach platformy instytut-trumy.pl

 

§ 1 Informacje wstępne

  • Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://instytut-traumy.pl
    (dalej: Platforma)
  • Korzystając z Platformy instytut-traumy.pl akceptujesz zasady Regulaminu, który dostępny jest pod adresem: https://instytut-traumy.pl/regulamin (trzeba dodac na stronie) oraz polityki prywatności (https://www.instytut-traumy.pl/info-cookie).
  • Właścicielem platformy instytut-traumy.pl jest: Polski Instytut Traumy sp. z o. o. wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej pod numerem KRS: 0000999251, NIP: 5532580727, REGON: 523540770 adres e-mail info@instytut-traumy.pl (dalej: Usługodawca)
  • Użytkownikiem jest każda osoba, odwiedzająca Platformę lub korzystająca z usług Platformy.
  • Usługodawca zapewnia Użytkownikowi możliwość odpłatnego uzyskania dostępu do zawartości Platformy w postaci treści cyfrowych (dalej Wykłady).
  • Warunkiem zakupu Wykładów i uzyskania dostępu do zawartości Platformy instytut-trumy.pl jest założenie przez Użytkownika indywidualnego Konta Użytkownika oraz akceptacja Regulaminu. Akceptacja przez Użytkownika postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.
  • Zarejestrowanymi Użytkownikami (posiadaczami indywidualnego konta użytkownika) mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  • Z jednego indywidualnego konta użytkownika korzystać może jedna osoba fizyczna, zabronione jest przekazywanie danych do konta, udostępnianie dostępu do platformy innym osobom niż osoba, na której dane założone zostało konto - w przypadku udostępnienia platformy innym osobom konto użytkownika zostanie zablokowane na stałe bez możliwości odzyskania dostępu do wykupionych treści.
  • Dostęp do indywidualnego konta Użytkownik uzyskuje poprzez ustanowienie indywidualnego loginu/adresu e-mail oraz hasła zabezpieczającego podczas rejestracji konta.
  • Do korzystania z Platformy nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych. Wystarczające są: dostęp do Internetu; standardowy system operacyjny; standardowa przeglądarka internetowa; posiadanie aktywnego adresu e-mail. Korzystanie z wybranych funkcjonalności platformy możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów.
  • Wszystkie ceny podane na Platformie są cenami brutto.

§ 2 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  • Za pośrednictwem Platformy Usługodawca świadczy na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną. Usługodawca świadczy usługi płatne.
  • W ramach Usług płatnych Użytkownik, po dokonaniu rejestracji, ma możliwość skorzystania z dostępu do wybranego wykładu lub cyklu wykładów on-line w formie pliku wideo i/lub pliku mp3 w wybranych wykładach. W skład danego szkolenia wchodzi: możliwość wielokrotnego oglądania wykupionego wykładu/cyklu wykładów w ramach dostępnego czasu na jaki wykład został przypisany do konta w zależności od opcji zakupu; korzystanie z supportu: info@instytut-traumy.pl
  • Materiał wideo nie może w żadnej formie być pobrany na dysk twardy komputera, a jedynie odtworzony za pomocą playera zamieszczonego na Vimeo
  • Cena za Usługę jest podana przy każdym Wykładzie.

§ 3 Zakup dostępu do Wykładu będącego oryginalną produkcją instytut-traumy.pl

  • Zakup dostępu do Szkolenia będącego oryginalną produkcją instytut-traumy.pl odbywa się poprzez wybranie konkretnego Wykładu (poprzez kliknięcie w Wykład) lub po kliknięciu w przycisk „CYKL WYKŁADÓW”. Po kliknięciu w przycisk "KUP TERAZ | 240 ZŁ". Użytkownik zostanie przeniesiony do formularza funkcjonującego w obrębie Platformy, gdzie Użytkownik musi założyć konto, w którym podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  • Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie "KUP WYKŁAD”, " Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę obsługiwaną przez zewnętrznego operatora płatności, celem dokonania płatności za Wykład.
  • Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem umowy w formie elektronicznej o świadczenie wybranej Usługi zgodnie z opisem Usługi na platformie oraz postanowieniami Regulaminu. Operatorem transakcji płatniczych jest Tpay. Opłacenie dostępu do wykładu za pośrednictwem operatora wiąże się z akceptacją regulaminu operatora.
  • Dostęp do zakupionego Cyklu wykładów aktywowany jest po dokonaniu płatności (zawarciu Umowy). Dostęp do zakupionego Wykładu aktywowany jest po dokonaniu płatności (zawarciu Umowy) oraz po fizycznym odbyciu się wykładu.
  • Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu Platformy, z którym Użytkownik powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą.

§ 4. Uprawnienia i zobowiązania Użytkownika

  • Po zawarciu umowy Użytkownikowi przysługuje prawo do: a) dostępu do Cyklu wykładów, które wykupił; b) otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Cyklu wykładów w wersji elektronicznej.
  • Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania pozostałych postanowień regulaminu
  • Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane mu w ramach uczestnictwa w Wykładach na Platformie stanowią wyłączną własność intelektualną Usługodawcy bądź innych właściwych podmiotów i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Użytkownik zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Usługodawcy lub odpowiedniego właściciela praw autorskich.
  • Użytkownik nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania materiałów wideo. W przypadku chęci wykorzystania poza Platformą materiałów, do których Usługodawca posiada prawa autorskie, konieczne jest uzyskanie pisemnej zgody Usługodawcy.
  • W razie naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Użytkownika odszkodowania za ewentualne straty materialne i niematerialne wynikające z tytułu naruszenia praw autorskich.

§ 5. Uprawnienia i odpowiedzialność Usługodawcy

  • Usługodawca ma obowiązek rzetelnego wykonania Usługi na rzecz Użytkownika.
  • Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego blokowania dostępu do Platformy w celu prowadzenia prac konserwacyjnych.
  • Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania Konta Użytkownika bądź dostępu do wybranych Usług w przypadku stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta Użytkownika jest zagrożone - np. kiedy istnieje podejrzenie włamania się na Konto Użytkownika.
  • Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia dodatkowych ograniczeń w korzystaniu z Konta Użytkownika, włącznie z usunięciem Konta Użytkownika, w przypadku stwierdzenia rażącego złamania Regulaminu przez Użytkownika lub próby działania na szkodę Usługodawcy, np. gdy Użytkownik: a) wykorzystuje Konto Użytkownika w sposób niezgodny z Regulaminem; b) używa lub usiłuje używać Platformy w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem; c) narusza lub usiłuje naruszyć techniczne zabezpieczenia Platformy w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do zasobów informatycznych Usługodawcy.
  • Usługodawca jest uprawniony do wezwania Użytkownika do zaprzestania naruszania Regulaminu. W przypadku niezastosowania się Użytkownika do wezwania lub w przypadku braku złożenia wyjaśnień przez Użytkownika w terminie 3 dni, Usługodawca ma prawo usunąć Konto Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym.
  • W skutek usunięcia Konta Użytkownika z Platformy przez Usługodawcę Użytkownik traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych na jego koncie założonym na Platformie.
  • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte świadczenie Usług, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek działań lub zaniechań operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych lub energii elektrycznej.

§ 6. Rozwiązanie umowy

  • Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług bez zachowania terminu wypowiedzenia i zaprzestać świadczenia Usług w następujących przypadkach: naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu
  • Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny.
  • Rozwiązanie umowy przez Użytkownika może nastąpić w dowolnym momencie na adres info@instytut-traumy.pl z adresu e-mail powiązanego z kontem.

§ 7 Zmiany regulaminu

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Każda taka zmiana wchodzi w życie po otrzymaniu powiadomienia, które może zostać przekazane przez Usługodawcę poprzez zamieszczenie informacji na stronie https:// instytut-traumy.pl lub e-mailem. Jeżeli zmiana zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie na stronie internetowej, uznaje się, że wchodzi w życie z chwilą opublikowania jej. Jeżeli zmiana zostanie przesłana pocztą elektroniczną, uważa się, że zaczyna obowiązywać w momencie wysłania wiadomości na adres e-mail.

§ 8 Ochrona praw autorskich

  • Treści cyfrowe tworzące zawartość Wykładów są objęte ochroną prawa autorskiego, a ich dalsze rozpowszechnianie bez zgody Usługodawcy może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 2.Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania prób uzyskania dostępu do zasobów, do których nie ma uprawnień.
  • Usługodawca niezwłocznie rozpatrzy i zbada zawiadomienia o domniemanym naruszeniu praw autorskich oraz podejmie odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi własności intelektualnej. Zawiadomienia należy składać na adres: info@instytut-traumy.pl

§ 9. Zmiany Cennika

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika. Każda taka zmiana wchodzi w życie po otrzymaniu powiadomienia, które może zostać przekazane poprzez zamieszczenie informacji na stronie https://instytut-traumy.pl lub e-mail. Jeżeli zmiana zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie na stronie internetowej, uznaje się, że wchodzi w życie z chwilą opublikowania jej. Jeżeli zmiana zostanie przesłana pocztą elektroniczną, uważa się, że zaczyna obowiązywać w momencie wysłania wiadomości na adres e-mail.

§ 10. Reklamacje

  • Wszelkie ewentualne reklamacje Użytkownik powinien zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@instytut-traumy.pl
  • Reklamacja składana przez Użytkownika Platformy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać: a) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację, b) e-mail (login) Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja, c) przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie, d) podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
  • Usługodawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
  • W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.

§ 11 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  • Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Usługodawca.
  • Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane zostały w Polityce Prywatności: https:// https://www.instytut-traumy.pl/info-cookie